خدمات هوشمندسازی مدارس

خدمات هوشمندسازی مدارس

برای هوشمندسازی مدرسه می توانید از همینجا شروع کنید !

نیاز کنونی جامعه ما، دارا بودن نیروهایی متخصص و آشنا به مباحث تکنولوژی و دانش روز دنیاست. این نیاز را امروزه اغلب کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه دریافته اند و با تجهیز و آماده سازی زیر ساخت های مورد نیاز، در حال حرکت به این سمت هستند. کشورهایی چون سوئد، فنلاند، هلند، انگلیس، کانادا، مالزی، سنگاپور حرکت به این سمت را از مدت ها پیش با تغییر سیستم آموزش و پرورش از شکل مرسوم و سنتی آن به شکل مدرن و ایجاد مدارس هوشمند آغاز کرده اند و کشور ما هنوز در ابتدای این مسیر قرار دارد.

چرا هوشمندسازی؟

هدف از هوشمندسازی مدارس پرورش روحیه تحقیق و پژوهش در دانش آموزان است. دانش آموزان علاوه بر یادگیری، یاد دهنده هم هستند و می آموزند که چگونه از آموخته های خود در زندگی شخصی و در جامعه بهره ببرند. آنها با صرف وقت بر روی موضوعات به ‏‏‌شكل مستمر، منابع و قابليت‌هاي اجرايي خود را توسعه و تغيير مي‌دهند.برای داشتن یک مدرسه هوشمند باید به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مجهز شوید.

روند هوشمندسازی مدارس

در سال 1389 مدارس و مجموعه های آموزشی از لحاظ کیفی و آموزش ارتقا یافته و شرکت زحل سیستم البرز به این امر بسیار کمک کرده است. با ورود این مجموعه از شرکت ها فضا برای رقابتی شدن آموزش و پرورش ایجاد شد به نوعی که مدارس سعی بر این داشتند که خود را همیشه بروز نگه دارند و برای رقابت در جهت جذب دانش آموز و کسب رضایت از اولی، اقدام به پیش‌برد کیفی آموزش نموده اند. از نظر دنیای امروزی مدرسه برتر یک جریان می باشد که به صورت مداوم بر اساس نوآوری و تکنولوژی در حال تغییر است. 

مسلم است که لازمه ی تمامی مدارس کشور حداقال رایانه و استفاده از تکنولوژی ساده ست که دانش آموزان و معلمان و حتی کادر اداری می بایست به آن مجهز باشند. می توان خیلی ساده بیان کرد که یک مدرسه استاندارد در واقع مدرسه ای است که کنترل و مدیریت آن مبتنی بر فناوری اطلاعات کامپیوتر و شبکه انجام می گیرد که در جهت فرآیند یادگیری و بهبود مدیریت به صورت سیستمی نظام یافته سازمان دهی می شود تا کادر اموزشی و اداری مجموعه و دانش آموزان را برای عصر اطلاعات آماده سازد.

کار را به ما بسپارید

  • خدمات هوشمندسازی مدارس بصورت کامل توسط تیم ما ارائه میشود. 
  • این خدمات شامل تهیه تجهیزات شامل ویدیو پروژکتور، رایانه، مانیتور، موس و کیبورد و خدمات نصب و راه اندازی و ایجاد شبکه داخلی مدرسه می باشد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

کلیه حقوق برای شرکت زحل سیستم البرز محفوظ است. 99-1389